5 Simple Statements About قفس پرنده Explained

Wiki Article

نحوه به ساخت به این شکل است که در ابتدا کلاف‌هایی با قطر ۶.۵ انتخاب می‌شود. سپس این کلاف در شرایط خاص تحت کشش قرار می‌گیرد. این کار سبب می‌شود که کلاف به قطر ۲ تا ۴ میلی‌متر دست پیدا کند.

نشیمنگاه سیمانی: این نشیمنگاه برای سایش ناخن و منقار پرنده ضروری است. به همین دلیل غالبا به آن نشیمنگاه پیرایش نیز گفته می­شود.

هر نقطه دیگر خشن یا ناهموار بر روی فلز نیز باید در این نقطه نیز اصلاح شود. پس از خلاص شدن از تمام نقاط خشن و زنگ زدن با قلم مو و سندبورد خود، شما باید قفس را تمیز کنید. از پاک کردن پارچه های خود استفاده کنید یا فقط قفس خود را با آب بخورید تا از گرد و غبار و باقی مانده ها خلاص شوید. آخرین مرحله قبل از اینکه نقاشی قفس خود را نقاشی کنید، یک کت پرایمر نازکی استفاده می کند. بیشتر در انتخاب یک آغازگر و رنگ در بخش بعدی بیشتر بخوانید. انتخاب رنگ

باتوجه به ضرورت نظافت قفس در هنگام خرید قفس پرنده ارزان بر روی محصولی متمرکز شوید که بتوانید سینی آن را به­راحتی بیرون آورده و تمیز کنید.

عروس هلندی پرنده‌ای محبوب است که خیلی از افراد آن را به عنوان حیوان خانگی مورد علاقه خود در منزل‌شان نگهداری می‌کنند. اگر شما ...

متعلقات همراه: یک عدد کفی کشویی پلاستیکی جهت سهولت در تمیز کردن یک عدد چوب نشیمنگاه ساده دو عدد ظرف آب و غذا یک عدد توری فضله گیر

در نتیجه حتما در هنگام خرید این محصول به عامل ابعاد و سایز توجه ویژه‌ای داشته باشید تا بهترین انتخاب ممکن را پشت سر بگذارید.

قفس خارجی محصولی فوق العلاده با کیفیت این قفس ازین خارجیای درجه یک هست که مشتریایی داریم پنج سال پیش…

متعلقات همراه: یک عدد کفی کشویی پلاستیکی جهت سهولت در تمیز کردن یک عدد چوب نشیمنگاه ساده چهار عدد ظرف آب و غذا یک عدد توری فضله گیر به همراه یک عدد جایزه

صفحه‌هایی که از جعبه اطلاعات فیلم با پارامترهای خالی استفاده می‌کنند

یادتان باید گذاشتن یک قفط در جای ثابت می تواند باعث ناراحتی و عصبانی شدن پرندگان شود؛

عامل مهم دیگری که توجه به آن ضروری more info است کیفیت و جنس بدنه قفس است. بهتر است قفسی انتخاب کنید که در ساخت بدنه آن از فولاد ضدزنگ استفاده شده باشد.

در راهنمای خرید قفس پرنده قصد داریم مهمترین نکاتی را به شما آموزش دهیم که بتواند آرامش بیشتری برای پرنده فراهم کرده و مراقبت از او را برای شما ساده­تر کند.

برای اینکه بتوانید از پرنده خود مواظبت کنید مهمترین نکته رعایت نظافت و اصول بهداشتی در قفس است. برای این کار باید سینی قفس را بیرون آورده و تمیز کنید.

Report this wiki page